Etiketter

Snart action?

Faste lesere har kanskje registrert en liten pause i bloggen. Det kommer av pause i padlinga. Turen til Skrova endte jo med forstuet tommel og ferge heim - og den forstuelsen satte i en stund. Så det har blitt mer av fjellturer og sånt, etterpå. Og nå er dagene rett og slett blitt veldig korte, så det er lite tid. :(

Inuken er plassert i kjelleren, har planer om å hente gammelkajakken heim for vinteren. Føler meg tryggere i den, ikke minst tør jeg å padle nærmere fjæra i glassfiberkajakk, noe som absolutt er en fordel på denne tiden av året. :)

Illustrasjonsbildet er forøvrig ikke valgt tilfeldig. Jeg heiv meg med i en fotokonkurranse, så om noen liker bildet eller bare vil gjøre meg en tjeneste, så stem gjerne på bildet. Det gjør man ved å gå inn her, og så klikke på det antall stjerner man synes det fortjener. :) (Gjerne den helt til høyre, he he he, da får jeg full pott...)

Så håper jeg det blir fres her igjen etterhvert. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)