Etiketter

Bassengtrening, Bø-klubben

Dette ble visst foreløpig den store padlehelgen i år. Fredag var det inspirasjonssamling på Kleiva, veldig artig og spennende med tanke på årets program i klubben. Lørdag var jeg en tur i Bø, og heiv meg med det samme med Bø-klubben i bassenget. Jeg har både slått hjernerystelse der og holdt på å drukne da jeg gikk på skolen, men denne gangen var det bare morsomt. :)

Her testes det om sideveis forflytning funker som det skal. Prøvde også med framskottet fylt med vann, da flytter man seg bare i sirkel... Vet ikke om det er nyttig info, men sånn er det i hvert fall med den saken.

I tillegg øvet jeg på rett og slett å gå rundt, ettersom jeg bør venne meg til det. Trente også på å komme meg oppi den igjen uten noe hjelpemidler, og flyttet meg rundt på dekk og sånn for å trene balansen. Og så frisket vi opp kameratredning, tok både ei med meg som berger, og ei hvor jeg ble berget.

Søndag, noen som lurer på hva som foregikk søndag? Hvalsafari. :D Mer kommer... ;)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til din reportasje fra hval safarien ja

    SvarSlett
  2. Var det den du var inne og så etter, kanskje? ;) Jeg må komme ajour først, bare. :) Ganske mye film å se gjennom, må vel redigere det som er noe litt ihop også, før jeg legger ut. Tar nok litt tid denne gangen.

    SvarSlett
  3. Venter spent på den videoen, men vet det er mye jobb å redigere :) Kos deg med den jobben :)

    SvarSlett

Kommentar - ja takk! :)