Etiketter

Rullings, nest siste innendørs denne runden

Siste bassengtrening i Bø for denne sesongen. Vannet var like behagelig varmt som det pleier, noe mindre folk enn det har vært ellers. Jeg la treåra mi igjen i Sortlandshallen sist helg, så jeg måtte låne ei på lørdag. Den var jo da egentlig for lang for meg - men det gjør jo ikke saken så mye verre akkurat. (Mer moment, he he he.) Tok ikke inn Inuken, disse båtene krever mer for å få rundt så det var jo fine greier. Ikke like snill som Inuken.

Eirik trives best med framskottet fullt av vann, av en eller annen grunn. Like god underholdning hver gang, når han prøver å padle og/eller rulle på dette viset. (Dessverre ingen film av det... Ikke snartenkt nok.)

Derimot har jeg som vanlig en (kjedelig) film av rulleforsøkene. Ingen fremskritt å spore, her er mye rart. Men rundt kom jeg stort sett, i denne også. Nytt for dagen - prøvde med vingåra. Gikk det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)