Etiketter

Goransja har flyttet ut

Fram til nå har jeg kun kjøpt kajakker, men jammen fikk jeg lært meg å selge også. Så nå har den første kajakken min, Goransja, fått nytt hjem. Ble hentet av fin bil i formiddag, som skulle ta den med ned til Bodø-området. Der skal hun leve videre hos ei nypadlefrelst dame, det blir helt sikkert bra. Kanskje blir hun døpt om til finere navn også, for alt jeg vet. Håper nesten det...

Litt rart at førstekajakken dro av gårde, men det er sikkert kulere å være førstevalget hos noen enn fjerde... Var en perfekt nybegynnerkajakk for meg, håper ny eier får samme opplevelsen.

7 kommentarer:

  1. Hvor mange armer har han egentlig?

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, det ser nesten ut som en kar med tre armer ja. :) Artig.

      Slett
  2. Hei igjen!
    Takk for flere fine innlegg fra plasser jeg kjenner svært godt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. - Og takk for bloggbesøket, og hyggelig kommentar. :)

      Slett
  3. Når jeg selger en båt så må jeg nesten kjøpe en ny en......
    Rar spiral det derre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - men den ble kjøpt i desember, jeg er bare litt treg med salget… Sentimental. (Og så var det nå praktisk med en "fiskekajakk" i naustet.)

      Slett
    2. Ja den nye, altså. Det var Avocet som ble kjøpt istedenfor den som er solgt nå. :)

      Slett

Kommentar - ja takk! :)