Etiketter

Årets første bassengrulling

Bassengkveldene er i gang. Men det er nokså labert, det var god plass der i dag. Forsåvidt kjekt for meg å ha god plass, men det er jo litt trasig for klubben at ikke flere har lyst til å være med der. Tror vi må gjøre en eller annen innsats for å få mer fres.

Jeg tok med Inuken, siden den ikke vinterpadles uansett. Jeg fikk til flere ruller enn jeg misset, men det er laaangt unna der det skal være. Alt er liksom feil, så kommer jeg rundt noen ganger likevel, siden den er så lettrulla.

Tror jeg får ta med Goproen neste gang så jeg får se hva i all verden det er jeg driver med.

2 kommentarer:

  1. Do you use goggles in your pool ?
    Maybe on other sessions you will have more company ! Good luck with the training. J.

    SvarSlett
    Svar
    1. Well, I kind of do... They leak. :( Have to buy me new ones, that doesn't - pool water hurts.

      Slett

Kommentar - ja takk! :)