Etiketter

Offersøy-padling og møtevirksomhet

En helg her for litt siden var det aktivitetsledersamling og regionmøte på Offersøy. Jeg burde heller gått i bilbutikker og kjøpt bil, men så viste det seg at en av de som skulle dit faktisk har sånn bil som jeg er ganske sikker på at jeg skal ha. Så da jeg i tillegg våknet tidlig om morran var det bare å ta turen.

Det blåste godt hjemme da jeg dro, men på Offersøy var det rolig. Men det var litt drag i havet, så vi tok turen utpå.

Det var ikke min type action, det var typisk "må opp i stein for å skje noe"-føre, og det har jeg jo ikke skjønt cluet med. Men det var veldig mye bedre å være på havet enn i bilbutikker.

 Psyko-oransje åre. Godt synlig!

Jeg hadde ett mål for helgen, og det var rulleforsøk. November var straks over, da må man i havet.

 Som tenkt så gjort - det gikk i dass. Bra det straks er tid for bassengtrening, så man får frisket opp skikkelig. Prøvde reentry flere ganger, men ikke %&/. Det viste seg at pedalen hadde løsna, men tror ærlig talt ikke at jeg kan skylde på det. Nuvel, Goproen var fulladet men uten minnekort, så den ble på land, ingen bevis altså.

Det var bra jeg ikke stolte på padling på søndag og gjorde unna rulletreningen lørdag, for det ble selvfølgelig ikke padling søndag. Vi våknet og det var sånn her flatt. Og vi har et vinterpadletreff i mars, så vi prioriterte å få diskutert det litt. Tror det blir veldig bra.

Det var forresten blitt vinter. 

Hvordan det gikk med bil og hvorfor jeg må ha bil? Jeg havnet tilfeldigvis oppå et autovern for en tid siden. Så jeg er fri for kajakkbil, da må man ha ny. Det ligger an til å bli en Touran varebil, hvis jeg finner en som passer. Så slipper jeg å kjøre rundt med baksetene nede, og bilen full av bagasje som vil havne i bakhodet hvis det blir bråstopp.

4 kommentarer:

  1. The picture of the kayak by the wall covered in snow - I like it!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks, I do too. :) It's not a perfect picture in any way, but it kind of says it all. :)

      Slett
  2. Hardy People these.Huge respect !! Good luck with the new van.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks, not the best time of year to go car-shopping, but hopefully someone needs money in January, so I can get a good deal. ;)

      Slett

Kommentar - ja takk! :)