Etiketter

Kjeøya

I sommer dro jeg på roadtrip til Lødingen vestbygd for å samle 10 på skjæret-poster. Packraft gir mulighet til å sette ut steder det ikke nødvendigvis er like enkelt med kajakk, og dermed får man plutselig nye rutevalg tilgjengelig også. Kjeøya-posten har jeg padlet til både fra Erikstadfjorden og Offersøy, mens jeg nå tok et litt nærmere valg siden jeg har pacraften som er mye tregere og vindpåvirket. Som vi ser er det fullt mulig å "kaie" også med den.

Fint vær, men lite aktivitet på Kjeøya i dag likevel.

Ut mot havet! Hit skal jeg ikke i dag, det får bli en annen gang når jeg kommer med kajakken heller.



Det gamle bygget har blitt satt i ganske bra stand etter hvert. Det synes jeg er fint, at de får lov til å leve videre og ikke bare står til forfalls lenger. Her er det altså research & education center Walder, visstnok, ifølge internett.

Dokumentasjon av 10 på skjæret-posten. Den gamle ferga stakk ikke mye opp i dag.

Skipsklokka er her fremdeles.

Inuken furter på taket, mens jeg padler pacraft. Den får sin tur snart, den også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)