Etiketter

Oppsåta-Ringstad (enveistur)

I dag begynte jeg innerst i Jørnfjorden, og padlet utover i nydelig vær.

Den gule streken med sorte prikker viser hvor hen jeg padlet, ut fjorden og inn til Ringstad.

Flott sted å starte turen, ser fristende ut? ;

Utpå fjorden var det mer bølger, så jeg padlet "innaskjærs" der det gikk an.

Var innom Langfjorden en tur også, den lå helt i le så her var det fullstendig blikkstille - ja, bortsett fra mine plask da.

Utrolig flott med alt som speilet seg i vannflata - i virkeligheten var det faktisk ikke så lett å se hele tiden hva som var land og hva som var vann. ;) Synet kan bedra.

Sola laget flotte farger på himmelen også.

Ja etterhvert var ho i ferd med å gå ned, da blei det ENDA finere!

Her kommer jeg inn mot Straumsnes (bildet) og ringstad.

I Ringstad småbåthavn. Sjåføren min var seint ute, så jeg tok en rast på båtformet bord og benk, og drakk kakaoen min mens jeg ventet. Mens jeg satt der gikk sola ned på den ene siden, og månen kom opp (i alle fall oppdaget jeg den...) på den andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)