Etiketter

Snedig turvin?


Denne her var litt snedig. Rødvinsflaske (i plast) med skrukork - og glass! (Også plast.) Og så er den bare på 2,5 dl, så man drikker neppe for mye av den. ;) En padlevin, med andre ord. (Ja, ikke mens man padler altså, det synes jeg ikke er spesielt lurt. Men når man nå sitter ved bålet om kvelden, for eksempel. Det går an.)

Hardys Stamp Shiraz Cabernet Sauvignon heter den. - Om den er god kan jeg imidlertid ikke svare på, den er ikke min og jeg hadde ikke hjerte til å forsyne meg når det var så lite. Men når man er på tur smaker jo det meste bedre enn ellers uansett?


Bildet er forøvrig arrangert, hehe. Man kunne liksom ikke presentere en turvin på innendørsbilde. Og ja, vi har fått snø her nå. Det har vært kjipt vær i det siste, derav lite padling for tiden - og heller denne typen innlegg her i bloggen... Noe må man jo ta seg til. (Det skal sies at jeg VAR tenkt meg på surfetur i helga, men så falt turleder ifra så da... ble det ikke noe av.)

2 kommentarer:

  1. Du får også Australsk rødvin og hvitvin på små bokser i type 6 pack, veldig kjekk turvin/padlevin. Ellers så er vel en treliter grei, da brenner man pappen og den blir bare mindre og mindre etter som turen skrider frem ;ø)

    SvarSlett
  2. Takk! Vin på små bokser høres også lurt ut, må sjekkes nærmere. :) Treliters vinposer er superlurt, har i grunnen holdt meg mest til det selv. Relativt greit å få stappet imellom ting er de jo også, når man ikke har pappen rundt. (Litt risky kanskje, men det har gått bra hittil.)

    SvarSlett

Kommentar - ja takk! :)