Etiketter

Ny kjapptur til Verholmen

Endelig fant vi formelen på hvordan få fint vær igjen - planlegg filmkveld. ;) Vi var noen som skulle se padlefilmer i kveld, men som man tar værforbehold for padleturer, gjelder også for filmkikking. Bare omvendt. I godvær sitter man ikke innomhus og glor! Så det måtte bli en tur utpå. Det tok seg imildertid opp med bølgene ganske fort når jeg kom nordover, så jeg stoppet ved Verholmen. Her satt det en gjeng med kvitkinngjess.

Nå synes jeg det går treeegt med det derre snøskillet altså, det burde vært myyye lenger opp i terrenget nå!

Det var ikke bare på holmen det var gjess. En masse alo overalt, i lufta og langs land. Da jeg kom heim til naustet, letta en ganske stor flokk fra fjæra.

På andre siden av sundet. Innover her må jeg padle en gang, jeg må bare lage meg en liten plan først. Det står i hvert fall på lista. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)