Etiketter

Sigerfjorden

I dag seig jeg ned i sofaen etter jobb, heilt til det tikket inn melding på dataen - padling? Det var bare å hive i seg mat, få kajakken på taket og kjøre av gårde. :) Akkurat det jeg trengte, den var litt for god den sofaen i dag. ;)

Så da ble det en tur til Sigerfjorden igjen. I dag startet vi litt lenger inn enn før, ved Naustet. Så padla vi lenger innover fjorden også. :) Det er veldig fint innover her, men ikke bare fint. Dette her for eksempel, burde vært rydda opp i. Men det får sikkert stå sånn til det gror over - leeenge. :(

Her padla vi like forbi på tur utover igjen, her lager de asfalt. Stinka litt men bare akkurat da vi fikk eimen i fleisen. Sto en passelig misunnelig kar oppi der, forsåvidt ikke rart for det var fint utpå i dag tross gråværet.


 Her er forresten ruta på kartet, det må jo med.

Gråvær ja. Det regna litt innimellom også, nå skal jeg kjøpe meg caps. Uansett om jeg bare finner en stygg, da skal jeg kjøpe den stygge for å ha til jeg finner en finere. Skal ha, må ha.

Mer skrammel, men skrammel kan nå se litt kult ut også da.

 Like rundt hjørnet der dukket denne opp. Sikkert vært fin en gang - for en stund siden. En goood stund siden....

Vi fant også flytende en kjeledress. Heldigvis var den tom! Så litt spooky ut da, der den lå og fløt.

Skjell på stein, blir aldri lei av det.

Tar med dette og, det får veie opp litt for alt skramlet lenger opp. ;) Det ER fint innover Sigerfjorden.

Tidligere turer ligger her og her .

4 kommentarer:

  1. ser fint ut i Sigerfjorden

    SvarSlett
  2. Du er jo kjempeflink til å komme deg ut på tur! ;O) Utruleg mykje skrammel der oppe med dåkke?!

    SvarSlett
  3. Jeg er glad det ikke var meg som skulle sjekke om kjeledressen var tom...............

    SvarSlett
  4. Sigerfjorden ER fin. :) Lunt og fint er det der inne også, på denne turen hadde vi vel vind fra den eneste retningen som kunne klare å lage litt bølger tror jeg.

    Lene - i går hadde jeg aldri kommet meg ut uten "hjelp". Satt godt fast i sofaen, he he. Men hvis man noen dager kommer seg ut sjøl og andre dager blir dratt med, så blir det jo ganske ofte tilsammen. :) Skrammel ja, det er en del ting som bare blir liggende når folk flytter fra, og sånt. Heldigvis ikke fryktelig masse drit som flyter rundt.

    Maria - jeg sjekka heller ikke den kjeledressen. ;) Ikke før jeg hadde fått beskjed om at det var det det var, og at den var tom. ;)

    SvarSlett

Kommentar - ja takk! :)