Etiketter

Rinøya

Rinøya ble også samlet med packraft i år. Med packraften kan jo turen bli like lang selv om den er færre meter, på en måte. For den går jo tregere, men det kan på mange måter være kjekt at det tar lenger tid. Packraft er litt annerledes. Her setter jeg ut i Hestfjorden, på et nytt sted.

Hit skal jeg, til fyrlykta. (Bilde tatt fra bilen, på andre siden av Hestfjorden. Fulgte land hele veien.)

Hva enn som har stått her så har det nok sett bedre dager.

Utsikt over til andre siden av Hestfjorden. Som regel setter jeg ut herfra og krysser fjorden, men når jeg padler packraften unngår jeg helst kryssinger. Den har ikke akkurat vanntette skott.

Der er 10 på skjæret-posten i boks!

Det ser ut til å være en del fritidsboligmuligheter her, muligens noe som leies ut. Ikke verst sted å tilbringe noe av fritiden sin på, men greit nok for meg å kun padle. Trenger ikke overnatte her.

Ett av stedene på turen til og fra.

Rein på stranden! Det synes jeg alltid ser like sært ut. Denne her var helt alene, stakkars. Men da fikk den jo også stranden for seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)