Etiketter

Ny prøvetur med Avocet

Egentlig hadde jeg tenkt å sjøsette Nordkappen i dag. Men da jeg kom ned i kjelleren fant jeg enda flere sprekker i lakken. Som om jeg ikke var sur nok ifra før. Men nå er jeg ikke bare surere (ny kajakk med striper er bare nedtur!), men jeg er også enda mer redd for at dette er noe som ikke er ferdigsprukket. Vel, nå gikk jeg nøye over og ikke bare så, men kjente over hele. Så hvis det dukker opp mer nå så er det ting som skjer, ikke som jeg har oversett i det dunkle lyset. :(

Vel, Avocetn ble glad for en ny tur. Det var litt mer vind i dag - men ikke mer bølger!!! Bare tungt i motvinden! (Og full fart i medvinden!!!)

Det var såpass tungt imot faktisk at jeg måtte ta en pause her... Jeg mente å minnes at det var en strand her... Noen har pyntet med svære dunger diverse masse, og det som har vært en leirstrand var under vann... Vel, jeg fikk hvilt meg litt. :)

Mørkt og grått var det (dette er da nesten helt på lyseste dagen!), så jeg ble ikke lenge. Når det verken er morsomme padleforhold eller gode fotoforhold, og selv fuglene sitter pal istedenfor å holde meg med selskap, så får det bare være. Men frisk luft fikk jeg! :)

(Dette ble litt kort - hvis du vil se bedre bilder av Avocetn må du se på første prøvetur - HER.)

2 kommentarer:

  1. Så ut som en fin tur, veldig synd med Nordkappen da. Er det transportskader?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg får meg ikke til å tro at de har sendt den ifra seg sånn, så det må det vel være. :( Det har i hvert fall ikke skjedd her.

      Slett

Kommentar - ja takk! :)