Etiketter

Kjapp tur til Verholmen


Nå klarte jeg ikke mer, jeg måtte utpå igjen. Var sjuk i forrige uke og tenkte å bli helt frisk igjen først, men det tok jo så laaang tid. Men med himmel som dette og vindstilla, så går det jo bare ikke an å sitte på land! Nei, det tar seg rett og slett ikke ut. ;) Så det var bare å lage en kjapp middag, sluke den og kle på seg. 

Så veldig langt ble det ikke, tok en kjapp tur til Verholmen, og rundt den. Tenkte egentlig å padle litt inn mot Sortland også, men så gikk sola ned og jeg tok ikke sjansen på å fryse i hvert fall. Men de nye padlemuffene (ikke at jeg trengte dem, bare testa - nytt er nytt, he he) funka fint på hendene.


Her er Verholmen. I bakgrunnen ser vi hvordan snøen trekker seg tilbake og oppover. Må innrømme at jeg gleder meg stort til det blir GRØNT på disse bildene jeg tar. :)

Månen var også oppe, den venter ikke på at sola går ned.

Straks heime, vendt mot Sortlandbrua og Møysalen. Det fristet jo eeegentlig å padle videre, men det var jo diverse annet man skulle gjort også... Søren og...

Jeg må bare vise fram den nye naboen til naustet. Det vil si, det bor ikke noen her pr. tiden, har akkurat invitert til visning. Dette er da et slags ehus... Har funnet ærfugl på reir i fjæra her før, så tenkte at hvis de har lyst til det en gang til så kan de jo ha et lite tak hvis de er interessert. De har i hvert fall tilbudet. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)