Etiketter

Med Finuken i Lonkanfjorden

Lonkanfjorden er blitt et årlig turmål, etter at jeg først kom meg dit. Den er rett og slett ganske fin, har det vist seg. Har du fordommer mot fjordtarmer så kan dette være et sted å bli kvitt dem. Dette bildet er tatt sånn rundt regnet midt i fjorden, helt innerst er for øvrig startsted for de som går den vanligste ruta opp til Møysalen.

Hurtigbåten kom mens jeg holdt på å gjøre meg klar.

Dette huset er litt fargerikt, så det står seg veldig godt til geitramsene. Men det vises jo så klart ikke på bildet, her ser det jo hvitt ut…

Ikke all tagging er som vanlig tagging. Denne synes jeg på på en måte er litt malplassert, men samtidig så er det nok en annen grunn til at jeg tar bilde av den hver eneste gang jeg padler forbi.

Herlig dag, selv om disse skyene forpurra litt, jeg fikk ikke sett Møysalen.

Utrolig fint i dag. Men jeg hadde ikke allverdens tid, så det ble litt mer som en treningstur nesten. Hadde lite med meg av det meste.

Men jeg hadde det ikke travlere enn at jeg rakk å nyte turen. Lonkanfjorden slår sjelden feil. Har hittil ikke skjedd meg, i hvert fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)