Etiketter

Småpadling ved Sommarøya

Gråvær. Vind. Det får så være, jeg ville padle. Eirik ville være med. Vinden sto ganske rett inn der han bor, så vi tok turen ned der for det blir pålandsvind. Et stykke å gå fra bilen - men tralle funker jo fint. Med to kajakker i høyden til og med, viste det seg.

En nøyere studie av dette bildet viser, tror jeg, at jeg har tatt bilde av gapahuken ved stranda. Det er nok litt mindre høstfarger her nå, jeg er litt på etterskudd med bloggen.

Litt vind, men det meldte mer, så vi tok det litt med ro. Før eller siden kunne det meldte været komme midt i fleisen, det må man jo være forberedt på. Jeg benyttet anledningen til å tyne ferskingen litt.

Her har han fått beskjed om å snu for å se hvor kjapt han klarer det begge veier.

Det gikk jo irriterende fint. Bare for det fikk han prøve en kameratredning. Gikk fint det også.

Jeg lurer litt på hva denne båten egentlig lå her for. Den gikk fram og tilbake i saaakte fart. Tror lett vi kunne padlet om kapp med den.

Oppdrettsanlegg. Kjedelig, og det lå egentlig midt i veien. De gjør jo ofte det, hvordan nå det kan ha seg.

Pause. På stranda. Mat og drikke.

Det var nokså grått i dag, men vi så nå faktisk toppen av fjellene. Så det kunne vært vere.

Klar for ny runde.

Vinden hadde tatt seg opp, og kom nå mer i rosser mens den tidligere var ganske jevn og forutsigbar.

Medsjø er gøy!

Tok noen ruller også. Ikke perfekt, men kom opp på alle så det er godkjent. Da funka den.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar - ja takk! :)